Rozpoczął się nabór wniosków w ramach programu „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gostyń” na rok 2025. Program ten ma na celu eliminację niebezpiecznego materiału, jakim jest azbest, z nieruchomości w gminie. Wnioskodawcy mogą składać aplikacje w dwóch turach, zróżnicowanych w zależności od rodzaju nieruchomości. Udzielenie więcej informacji znajduje się w UMG oraz na stronach wspierających program.
Dla gospodarstw rolnych, które już skorzystały z dotacji na wymianę pokrycia dachowego, przewidziano pierwszy nabór. Beneficjenci Działania A 1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności są uprawnieni do aplikowania o środki na usunięcie azbestu. Drugi nabór skierowany jest do wszystkich innych właścicieli nieruchomości, na których zdemontowano wyroby zawierające azbest.
Osoby zainteresowane programem mogą uzyskać dodatkowe informacje, w tym niezbędne formularze, kontaktując się z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Gostyniu. Kontakt telefoniczny dostępny jest pod numerami 655752134 oraz 655752137 lub osobiście w kamienicy przy ul. 1 Maja 1 w pokoju nr 9-10. Urząd pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30, co ułatwia mieszkańcom załatwienie spraw związanych z programem.
Źródło: Urząd Miasta Gostyń
Oceń: Trwa przyjmowanie wniosków na usuwanie azbestu w gminie Gostyń
Zobacz Także