W związku z okresem świątecznym, Urząd Miejski w Gostyniu informuje o zmianach w godzinach pracy. W Wigilię, 24 grudnia, magistrat będzie zamknięty, co jest zgodne z zasadą, że ten dzień jest dniem wolnym od pracy. Po świętach, w sobotę 27 grudnia, wyłącznie Urząd Stanu Cywilnego będzie pełnił dyżur, umożliwiając jedynie specyficzne formalności. Powrót do regularnych godzin otwarcia nastąpi w poniedziałek 29 grudnia.
W Wigilię, 24 grudnia, mieszkańcy Gostynia nie będą mogli załatwiać spraw urzędowych, ponieważ Urząd Miejski będzie nieczynny. Warto zauważyć, że dzień ten został ustanowiony dniem wolnym od pracy, co oznacza, że w tym okresie wszelkie formalności administracyjne nie będą mogły być realizowane.
Natomiast w sobotę 27 grudnia, Urząd Stanu Cywilnego w ratuszu będzie dostępny od godziny 11.00 do 13.00. W tym czasie możliwe będzie jedynie zgłoszenie oraz rejestracja zgonu. Większość spraw będzie mogła być załatwiana ponownie od 29 grudnia w standardowych godzinach pracy, tj. od 7.30 do 15.30, co ułatwi mieszkańcom powrót do codziennych obowiązków po świątecznym okresie.
Źródło: Urząd Miasta Gostyń
Oceń: Informacja o godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Gostyniu w okresie świątecznym
Zobacz Także

